Daags för Fotbolls kväll!!

YEESS!! blev klar exakt i tid för matchen Real Madrid Vs. lyon och mina två favorit spelare som är så snygga och bra ska spelaa, cristiano ronaldo och Kaka, och vi måste krossa lyon!!! let's kick some buts! <3
Info & layout provet blev inte helt perfekt men jag tror det räcker för ett MVG ;) (a)

Måsstee skynda för matchen men bilder kommer nu :D <3<3<3
                              
KOLLAA MAGMUSKLERNA, mina om hmm, 10 månader :P                     och Kaka <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Syrrann G ;)

BRUUUUUUUUUUR!!! Jag ska slå dig lite imorgon okej ? ;) du behöver lite stryk :D :D

2010-02-17 @ 14:10:53
Postat av: Tracy

Ta det luungt Mina, du börjar låta lite som gaybloggen :P haha <3

2010-02-17 @ 15:45:43
Postat av: Mina Gaybloggarn :P

HAHAHAHAH, vem sa att jag inte var bög ;)<3

Ochh syrrann G det måste vara barfin för det är den enda tjejen som vågar påstå att hon kan slå mej HAHAH <3<3<3 Såå ha så kul BARFIN

2010-02-17 @ 20:56:58
Postat av: Syrrann G ;)

åhhh du gissa rätt, du gör mig stolt varje dag :D:D

2010-02-19 @ 12:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0