Hård pass i gymmet!!

Tjabba tjena hallooj grabbar och tjejer :D
Idaag är det onsdag, jätte sköön skol dag och ännu skönare dag i gymmet!!
Köörde värsta ben passet idag i en och en halv timme tack vare Michelle (a) haha jag och hon smsade under tiden då jag körde så hon höll mej sysselsatt ;) tack för det michoo <3
Körde alla övningar jag kom på, och jag kommer att få sota för det här imorgon, stretcha inte efter passet vilket är dåligt gjort av mej :(

Så imorgoon, Imorgon är det torsdag. Inte alls lika skön skol dag som idag. börjar kvart över 8 och slutar kl 4! INSANNEE, men livet är inte alltid rättvist. Men imorn har vi företags ekonomi och enligt katarina skulle vi få tbx vår proov!! hoppas på ett MVG, håll tummarna <3
Direkt efter plugget ska jag dra till friskis igen och köra MAGEE och AXLAAR så att jag ser ut som arnold schwarzenegger om några månader :P <3 
AJJAA måste dra Fotbolls kväll nummer 2 idag :D, Haa det gött och vi ses <3
 
GOD IS LOVE, Mina metry <3

Kommentarer
Postat av: sara akbari

naaaw, den där micho verkar vara en fin tös! :D

2010-02-17 @ 23:52:16
Postat av: MINA :D

Du ska bara veta ;)

2010-02-18 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0