Infoo & layout

Tjabba Boyss and girls!! :D
Idaag har det vart en lång men bra dag, Väldigt mycket intressanta saker fick vi lära oss exempelvis Lek inte med mobilen på en föreläsning där dem använder powerpoint för då blir du tagen ;) If u know who i mean <3

Idaag bör jag dra ner till gymmet o köra Ben men tyvärr, INFO & LAYOUT PROVET kom i vägen, så jag får köra ett extra pass på fredag iställeet. Imornn är det en vanlig skoldag, jag börjar åtta med Spanska och slutar halv 12 :P chiillig dag .. <3
IDAAAAG BÖRJAR CHAMPIONES LEAGUE!!! så det blir fotbolls kväll idag, med chips och choklad inblandad i bilden, REAL MADRID måste vinna annars .. börjar jag gråta :P <3

Det var allt för denna gång, nästa inlägg kommer troligtvis imorgon vid lunch glöm inte o checka in dåå, 
nu måste jag vidare för att göra klart provet som måste in 23.59.59 (tim,min,sek) (: See u later alligator, <3<3

God Is love, Mina Metry

Kommentarer
Postat av: MARINA A

choklad mina fastsr du inte :O

2010-02-16 @ 20:03:53
Postat av: MARINA A

fastar

2010-02-16 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0