My dayy :)

Tjabba bloggen, första seriösa inlägget and im back in the game ;)
Idag vakna jag kl 7 för att åka tidigt till kyrkan, Skälen till det är för att jag inte åkt till kyrkan på länge:P
Vid 2 - 3 tiden åkte vi hem för att vi skulle få gryymt mycket gäster, eftersom vi fira brorsans B-DAY idag :)
Jag blev lite avundsjuk för jag fick inte lika bra presenter som han fick men sak samma, det är bara "låna" hans grejer som han fick :P Men det var en bra dag :D<3

OMG måste säga stort tackk till min kusin Tracyy som designa min blogg, den blev bättre än förväntat :D

Imorgon är det måndag och med det är det skola imorn :( helgen flög bort.. Men imorgon är det ingen vanlig skol dag iaf, det är Sex och samlevnads tema imorn och på tisdag :D Det lär bli intressant ;)
What everr, jag har gäster och måste dra, GODNATT sötissaar :D <3

God is love, Mina Metry



(Inlägget skulle ha laggts upp igår men något hände :O)


Kommentarer
Postat av: MARINA A

Hahaha blev du avendsjuk på hans presenter ? :D

2010-02-15 @ 19:33:54
Postat av: MINA :D

OFC!! <3

2010-02-16 @ 12:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0