sex O samlevnad Dayy 2.

WOoowW, Nu är jag mätt och glad :D
HAHAHAHAHAHA, NII SKULLE SE VAD SOM HÄNT MED FREDRIK naww,
Hahahhaha, det var tydligen ngn som hackade in sej från en telefon till datorn där Nina och Hildas hade sin powerpoint och bytte bild hela tiden, Vad har fredrik med detta o göra? Joo hahahahah personalen trodde det var han som hackade in sej i datan och bytte alla sidor på powerpointen, stackkarnn. Han är helt oskyldig, Fredrik är ingen data nörd Hahaha, han är nästan helt tvärtom hahaha,
 

Idag efter skolan ska jag hem, äta, ner till gymmet, sen hem o duscha och sen göra klart info & layout :( Sen måste jag också börja förbereda mej för SVENSKA UPPSATSEN!! Ajaa, Nu kom barfin och jag måste sluta,

GOD IS LOVE, Mina Metry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0